colorgay

Alla inlägg under juni 2011

Av Margareta Edin - 26 juni 2011 20:51

du ser det skälv !

tog ganska lång tid att göra !

så släng iväg en fin komentar ! ! !

tackar era toffa unger  

Av Margareta Edin - 24 juni 2011 01:55

nejmen, jag har lagomt tråkigt just nu ! sitter och chattar med finaste alicia "aka" MrPokemon @ bdb

har presis duschat och ska typ äta lite jordgubbar och sova, behöver nog sova snart, har inte sovit på 2 dygn snart, datorn har lockat fram min nattugla som gör att jag dras till datan ://////// nooooot good.

nattinatt era goa pussrumpor <3

untzuntz! c:

  

Av Margareta Edin - 23 juni 2011 23:34

japp, här sitter jag och halft lider med alicia ://// *sadface*

men i alla fal, varit och handlat lite i dag <3 älska älska älska c: ^^

nejmen köpte pärlor så jag kan göra pärlplattor + kötpe större pärlor till armband <3<3<3 lovelovelove dom ^^

köpte även sånadära gummiband formade som saker (namn?)

iaf vare lagom asum, köpte nya taigths (stavning)

osminkad och fin som alltid *hosthosthost.......*

gorde en mario svamp i randigt ^^ c: fet asuuuuuuuum den blev, gjorde typ också en smily som blev söt men lite...vad säger man? "epicfail"

glad midssommar på er alla söta toffa ongar <3

PUSS.^^  

Av Margareta Edin - 22 juni 2011 20:50

         

fler bilder kommer på världens bästa (föredetta) klass

Av Margareta Edin - 22 juni 2011 19:44

nu hittar jag en asuuuuuum gammal bild på mej medans jag hadde lockat håret, det är enda fina / söta bilden jag kudne hitta på mej  ! i lockit hår ! fult fult fult på mej ! vill itne ha lockigt hår, har det, men jag lockade det ennu större ://///

untz untz c:

 

Av Margareta Edin - 22 juni 2011 15:39

jag har random megakul just nu :P

sitter och pratar med bästa emelie överholm <3

som jag kommer gå med i klass 7a <3<3<3<3

hon e random rolig, och har världens snyggaste tröja :P

fudnerar på att käka lite riskakor nu :P med OSSSSSSSSSSSSSST smak, så tofft att käka riskakor, men asso, dom e snart slut, behöver i morgon :////

men Puss.^^   

Av Margareta Edin - 21 juni 2011 17:20

har allment tråkigt just nu och funderar på att röra mej mot en kompis   

men först ! se ltie scrubs >.<' är bara tvungen, ska typ skaffa mgi ltie jordgubbar och dricka lite mosnter och få i mej lite b-vitaminer.

mama e göllig, hon köpte riskakor med choklad c: och mosnter c: och såklar dr.pepper och jordgubbar och sockervadd, nu äre enda som fattas till det är att spela lite underbara portal <3 då blir mägs lycklig.


puss.^^   

Ovido - Quiz & Flashcards