colorgay

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

hurpp durpp c:

Av Margareta Edin - 24 juni 2011 01:55

nejmen, jag har lagomt tråkigt just nu ! sitter och chattar med finaste alicia "aka" MrPokemon @ bdb

har presis duschat och ska typ äta lite jordgubbar och sova, behöver nog sova snart, har inte sovit på 2 dygn snart, datorn har lockat fram min nattugla som gör att jag dras till datan ://////// nooooot good.

nattinatt era goa pussrumpor <3

untzuntz! c:

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Edin - 10 juli 2011 20:41

haha, har helt bara glömt bort min lilla bogg :///////// *avlider* åker till gbg om 16 dagar, bara 2 veckor & 2 dagar dit c: ska vara med min rosanna där ! och asumaner mej med massa folk, gå på lisseberg !  köpa saker i massa asum afärer ! omn...

Av Margareta Edin - 6 juli 2011 22:02


har åkt mc med pappa in till gatufesten, mysmys. åkte förbi sibylla där pappas kompis satt och vi svägnde in och jag fick en glass, och såklart, päron daim (y) OMNOMNOM c: nu har jag presic suttit här och mulat i mej en knäckebröd macka med ost o...

Av Margareta Edin - 3 juli 2011 17:07

jaow, här sitter jag och tråkar ut mej inan jag ska vara med min fina fru elin och vi ska ha asum roligt XD nejmen elin och jag ska ha kul, vi ska azuma om i sörbärge i 11 cm:ers klackar för skojs skull (och vi e itne tsm XD) men ändå, hahahaha, hä...

Av Margareta Edin - 1 juli 2011 00:14

          

Av Margareta Edin - 1 juli 2011 00:07

hej du azum chäy?kille? jag sitter här och har random tråkigt, derpderp byter header lite åd och då sådär lagom random c: är med fett nästan asuma beatrice <3 har varit med min fru elin under 2 dagar innan hon skulle dra iväg, långt bort f...

Ovido - Quiz & Flashcards