colorgay

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Margareta Edin - 3 juli 2011 17:07

jaow, här sitter jag och tråkar ut mej inan jag ska vara med min fina fru elin och vi ska ha asum roligt XD nejmen elin och jag ska ha kul, vi ska azuma om i sörbärge i 11 cm:ers klackar för skojs skull (och vi e itne tsm XD)

men ändå, hahahaha, här sitter ajg och felix och dampar hjärtan till varandra av nån anlednign, hahaha, jag tror han gillar mej =^.^= men jag gillar han iaf XD

so sweeeeeeeeeeeeeeeet <3

sitter och ska ladda ner lite låtar så jag har nått nytt på mobilen <3 som jag såklart kan nörda söööööönder <3

käns som detta inläg blir låååååååååååångt men det får nii stå ut med just nu,

jag har itne skrivit på flera dagar och jag bara tråkar ut mej skälv just nu.

skriver mer senare, för vi ska på resturang c: jag och mammi och pappsi <3

puss påer  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards